onsdag 7. desember 2011

Sagene torg

Jeg har tenkt til å bruke litt tid på å skrive om butikkene hvor jeg handler også. For meg så er det å finne de beste varene en stor del av gleden av å lage mat. Sagene torg ble jeg kjent med da jeg bodde på Sagene for 10 år siden. Siden da har de stadig vekk forbedret seg og er nok den beste grønnsaksbutikken i byen synes jeg til tross for litt midlertidig uteplass om dagen. Alltid bugnende hyller med god kvalitet i tillegg til å ha en del eksotisk frukt og grønnsaker. Alltid masse friske urter, mye av dem i bunt og ikke potte.


Inne så er det rikt vareutvalg på oljer, hermetikk og syltet på glass.


Innerst så er det en liten disk med fersk feta og oliven


Ellers så er det rikt utvalg av mel, ris, pasta, nøtter og juice.

Prisene er alltid hyggelig, utvalget tyrkisk inspirert og i debatten om matvarekjedene sin prising så ser man at det aller meste her er langt billigere.

Butikken finner du her: http://g.co/maps/fp5rc

Ingen kommentarer: